Regulamin

Regulamin

PAULA PRACOWNIA KRAWIECTWA MIAROWEGO

ul .SZOSA CHEŁMIŃSKA 163,

87-100 TORUŃ

tel. 56 654 34 77

NIP 956 129 59 83

KONTO :PL 65 1440 1185 0000 0000 0652 8929

JAK SIĘ MIERZYĆ

moodnepl@gmail.com

 

Informacje Ogólne

Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. Czas oczekiwania na przesyłkę waha się od 7 do 10 dni roboczych. Paczki wysyłamy za pobraniem lub po wpłacie na nasz rachunek bankowy. Nabywca płaci należną kwotę powiększoną o koszt wysyłki. Rejestracja w naszym sklepie jest automatycznie zgodą na otrzymywanie newslettera.

Wysyłka i Zwroty

Przesyłka pocztowa

Czas dostarczenia paczki przez Pocztę Polską to 1-3 dni. Doręczyciel przynosi przesyłkę pod wskazany adres w godzinach od 8-20, nie ma możliwości wyboru godziny dostarczenia. W przypadku braku odbiorcy w mieszkaniu pozostawia awizo i zamawianą odzież można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni roboczych.

Jeżeli nie otrzymasz paczki ani awizo w ciągu 7 dni prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym, czasami zdarza się, że awizo zaginie lub doręczyciel nie ma możliwości zostawienia awizo . Do odebrania przesyłki nie jest niezbędne awizo ani numer przesyłki, wystarczy dowód osobisty. Nie mamy możliwości monitorowania drogi przesyłek pocztowych, a ustną informację na poczcie może uzyskać tylko adresat. Zaginięcie paczki zdarza się niezwykle rzadko. Jeżeli przesyłki dla Państwa nie ma do odebrania w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od nadania, należy skontaktować się z nami pod adresem ADMINISTRATORA SKLEPU
Koszt wysyłki

POCZTA POLSKA S.A.

Zwroty

Gwarantujemy zwrot zakupionego towaru bez podawania przyczyny zwrotu, w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania jeśli nie jest szyty na miarę. Przyjęcie towaru następuje pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych razem z oryginalnym pudełkiem, ometkowaniem oraz dowodem sprzedaży. W przypadku, gdy powyższe warunki nie zostaną spełnione, zwrot towaru nie będzie rozpatrywany. Koszty przesyłki towaru zwracanego pokrywa klient. Na Państwa konto zostanie zwrócona równowartość odesłanego towaru, pomniejszona o koszty przesyłki. W przypadku, gdy pieniądze mają być dostarczone przekazem pocztowym, od zwróconej kwoty odjęte zostaną koszty tego przekazu. Koszty przesyłek związanych ze zwrotem lub wymianą towarów z winy sklepu, pokrywa sklep.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Opłata za przesyłkę należy do klienta

Reklamacje

Odzież odsyłana ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 10 dni od daty zakupu, będzie przekazywana do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia oryginalnego rachunku. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adres na który mamy odesłać towar. Nie możemy uznać reklamacji produktów z wyciętymi wszywkami. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

Za przesyłki, które dotrą do nas uszkodzone pomniejszamy zwrot pieniędzy procentowo do zniszczenia zawartości przesyłki. Towar, której zwrot/reklamacja/wymiana nie zostanie uznana (odesłana po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzony), będzie odesłana na koszt klienta.